Galatasaray’ın Belçikalı golcüsü Michy Batshuayi, UEFA TV’ye önemli açıklamalarda bulundu.
İstanbul ile ilgili konuşan Batshuayi, “İstanbul çok güzel bir şehir. Eşsiz anıtları, çok güzel yerleri ve muhteşem restoranları var. Futbol bu ülke için çok önemli. Kendimi evimde hissediyorum, ailem de öyle. Bu benim için en önemli şeylerden biri.” dedi.
“OKAN BURUK BENİ 3-4 YAZDIR ARIYORDU”
Galatasaray’a transfer olmaktan pişman olmadığını söyleyen Belçikalı, “İlginç olan şey, Okan Buruk ile 3 ya da 4 sezondur konuşuyor olmamdı. Her yaz FaceTime üzerinden görüşürdük. Kendi kendime ‘Şimdi ta zamanı, yapalım’ dedim. Bana ne kadar güvendiğini, ne kadar istediğini gösterdi. Bir teknik direktörün bir oyuncuyu 3-4 yaz üst üste araması alışıldık bir durum değildir. Ben de kendime bu yüzden doğru zaman dedim. Bu kararımdan pişman değilim.” ifadelerini de kullandı.
“STADYUM VE TARAFTARLAR BENİ ŞOK ETTİ”
Galatasaray’daki atmosferin kendisini şok ettiğini söyleyen 31 yaşındaki futbolcu, “Stadyum ve taraftarlar beni şok etti. Atmosferin farkındaydım ama kendi gözlerimle görmek, Galatasaray oyuncusu olarak bunu yaşamak çok eşsiz.” sözlerini de sarf etti.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
953 kez okundu
2
Sakaryaspor’dan 13 sene sonra bir ilk! Kimse beklemiyordu…
786 kez okundu
3
Fenerbahçe, Jose Mourinho’nun eski öÄrencisi için takas planıyla masada: Mile Svilar – Dominik Livakovic
751 kez okundu
4
A Milli Takım’ın konuÄu Macaristan: Muhtemel 11
669 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
616 kez okundu